28.1.08

Wel of niet in de kinderopvang werken?

Ik heb al eerder er mee gezeten of ik nou wel in de kinderopvang wil werken of niet.
Hier volgt het bericht erop.
Ik heb nu het laatste half jaar stage op een kinderdagverblijf erop zitten.
Ik heb er genoten en vind het ook heel leuk om te doen. Kinderen hebben je nodig en als je hulp kunt bieden dan is dat mooi!

Ik heb nog steeds veel last van mijn knie en het is niet beter geworden in het half jaar. Met kinderen werken is een hele belasting voor je knie, want je moet door de knieen om kinderen op te beuren enz. en daar wordt mijn knie niet beter van

Mijn uitslag is:
Ik vind het heel leuk met kinderen werken, maar ga het niet doen! Naar deze spw opleiding ga ik een andere opleiding volgen. Het is wel een hele andere opleiding, maar later kan ik wel dingen erin betrekken wat ik nu geleerd heb!
Bijv. hoe ik met collega's om moet gaan. Hoe je mensen moet helpen en hoe je actief moet luisteren enz. Het is een opleiding waar je meer mee kunt bereiken dan alleen in de kinderopvang te werken. Je leert namelijk ook hoe je met andere mensen om moet gaan. Of het nou kinderen zijn of volwassenen.

Ik vind het verder wel jammer, maar het is een goede opleiding als ik later toch wat met kinderen wil gaan doen! Verder vind ik het ook niet wat om altijd voor een groep te staan ,want het is een vastdagrimte en dat is niet echt wat voor mij. Laat mij maar de vrije loop!

Groetjes..

1 opmerking:

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Flores Online, I hope you enjoy. The address is http://flores-on-line.blogspot.com. A hug.