23.1.08

Laatste stage week

De laatste stage week is echt aangebroken.
Nu ben ik ziek in de laatste week.
Dinsdag ben ik niet naar stage geweest, want ik wou liever woensdag en donderdag. De dagen waar ik sommige leidsters voor het laatst zie en donderdags omdat dan mijn stage er echt op zit. Dan geef ik ook mij cadeautjes.
Woensdag ben ik wel geweest. Er waren veel kinderen ziek. Er bleven dus niet veel over. Op een paar baby's na hadden we ma 2 grote kinderen. Die konden lopen.
Verder heb ik getrakteerd op muisjes. Zelf gemaakt van eierkoek.
Donderdag ben ik er ook geweest. Naar het fruit eten heb ik cake versiert met de kinderen. Ze kregen allemaal een plak cake met slagroom en daarop mochten ze allerlei lekkers doen. Zoals: smarties, muisjes, dierenkoppen enz.
Hierna zijn we naar de hal gegaan en mochten de kinderen spelen. Tegen half 11 heb ik getrakteerd op smarties en rozijntjes. (Aan de kinderen van alle groepen). Tegen half 12 brood gegeten en daarna gingen alle kinderen slapen. Naar het yoghurt eten heb ik de kado's gegeven.

Een klei fabriek
Zie foto:











en een koe met allerlei materiaal erin. Zoals: Piepje, rammelaar, knipperpapier enz.
Zie foto:





Om 6 uur zat mijn laatste stage dag er echt op!
Ik heb een leuke stage gehad! en denk er graag aan terug.

Geen opmerkingen: