3.12.07

Zwarte pieten op stage

Vandaag hebben we sinterklaas geviert op stage.

Ik was er tegen 12 uur, want deze dag hoefde ik nie vroeg te beginnen. Normaal loop ik 's maandags geen stage, want dat is onze terug kom dag.
Ik kwam in de groep toen ze daar allemaal lekkere dingen aan het eten waren. Ze aten kaasbroodjes, frikandelbroodjes, poffertjes. Ook dronken ze chocolademelk en yogo.
Het zag er erg lekker uit.
Naar het brood eten hebbben we alles opgeruimd en ben ik met leonie (een andere stagiaire) even naar de stad geweest. Ze moest namelijk nog een maillot hebben.
Wij op weg naar de winkel, maar we wisten de weg niet. Het was echt even zoeken.
Uiteindelijk er gekomen. Er was er gelukkig nog 1.
Toen we weer op stage kwamen hebben we even gezeten in de hal, want daar mochten de kinderen spelen. Tegen kwart over 2 gingen we ons klaar maken voor zwarte piet.
Even sminken en tegen 3 uur waren we klaar. Het was wel erg grappig hoe we eruit zagen.
Toen we bij alle groepen waren geweest en de cadeautjes hadden uitgedeeld gingen we terug naar het kantoor en gingen ons omkleden. We hadden geen water en dus konden we niet onze gezicht wassen.
Snel in de auto en dan naar huis om daar me verder de douche.

Hier onder een paar foto's.


Geen opmerkingen: